dinsdag 30 november 2010

Ohio Star

De sneeuw ligt op de daken en het blijft aardig koud, dus krijg je helemaal zin om nog iets voor de kert te maken. Dit wordt een tafelloper,wil 5 sterren maken,met nog iets er omheen.Het is nog even puzzelen wat dat gaat worden,maar wordt vanzelf opgelost. Het blok heet Ohio Star en ik maak het op 6inch.
Swnow is on the rooftops and it will be cold for some days, thus the ideal weather for making something for christmas. It will be a table runner made of 5 blocks 6 inch of the Ohio Star. Still thinking what kind of border I will made, but will be solved.
 
Fijne warme dag toegewenst! Have a nice day! Tilly

2 opmerkingen:

  1. De ster leent zich heel goed voor een loper, en als je eenmaal bezig zie je vanzelf hoe je verder wil. Hier is het nog steeds een groene boel, wel berekoud.
    Succes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk blok voor een loper.
    Succes!
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen