Nu nog een backing en de batting ertussen en kan eea afgewerkt worden. De quilt is van het formaat lapquilt, dus heerlijk voor de komende maanden op de bank. Als batting heb ik wol gekozen en gehaald bij Elly.
Stitched the blocks from the lessons of Color Companions together with a small dark blue sashing of 1 inch. It is very simple, reason for this is the variety of blocks. Only a backing and batting (used a woolen batting) nice and warm for winter in the chair. When the lapquilt is finished, will make a better photograph.
Kreeg in de post ook nog een mededeling van haar,
27 november kan je gaan genieten in Heenvliet.
Wens iedereen een behaaglijke warme dag toe.
It is stormy and rainy weather today, wish you all a nice and cosy day.
Tilly
Prachtig!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Mascha
Ziet er heel mooi uit joh! ga je ook naar de N&D dag ? Ik denk wel dat ik er heen ga zien we elkaar misschien ?
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, jeannet
Bedankt voor de complimenten, en ik denk dat ik naar de N&D dag ga,dan zullen we elkaar misschien wel zien? tenzij het ontzettend slecht weer is,maar lijkt me leuk om alles daar eens te bekijken.
BeantwoordenVerwijderengroetjes Tilly
Hij is heel mooi geworden.Ga je hem op de machine doorquilten of met de hand?
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Tiny
awesome
BeantwoordenVerwijderen