donderdag 11 november 2010

blokken aanelkaar

De blokken van de cursus Color Companion zitten aanelkaar. Heb gekozen voor een kleine sashing van 1 inch in donkerblauw,omdat de blokken al veel aandacht vragen zou een groter sashing alle aandacht opeisen. Weer wat geleerd van de cursus.
Nu nog een backing en de batting ertussen en kan eea afgewerkt worden. De quilt is van het formaat lapquilt, dus heerlijk voor de komende maanden op de bank. Als batting heb ik wol gekozen en gehaald bij Elly.

Stitched the blocks from the lessons of Color Companions together with a small dark blue sashing of 1 inch. It is very simple, reason for this is the variety of blocks. Only a backing and batting (used a woolen batting) nice and warm for winter in the chair.  When the lapquilt is finished, will make a better photograph.


Kreeg in de post ook nog een mededeling van  haar, 
27 november kan je gaan genieten in  Heenvliet.

Wens iedereen een behaaglijke warme dag toe.

It is stormy and rainy weather today, wish you all a nice and cosy day.

Tilly 

5 opmerkingen:

  1. Ziet er heel mooi uit joh! ga je ook naar de N&D dag ? Ik denk wel dat ik er heen ga zien we elkaar misschien ?

    Groetjes, jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de complimenten, en ik denk dat ik naar de N&D dag ga,dan zullen we elkaar misschien wel zien? tenzij het ontzettend slecht weer is,maar lijkt me leuk om alles daar eens te bekijken.
    groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel mooi geworden.Ga je hem op de machine doorquilten of met de hand?

    Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen