zondag 28 november 2010

Kerstquiltje

Ben vandaag mijn bed weer uit na een griepje,moet nog wennen aan de kou denk ik, maar het gaat gelukkig weer beter, en kan nu mijn kerstquiltje even showen.Het is een beetje spelen met positief en negatieve vormen,alles met de naaimachine gedaan ook de applicaties. met gouddraad van het merk Brother en een topstichnaald (extra groot gat voor metaaldraad)borduursteken erop aangebracht, en dat ging perfect,zonder brekende draden.

Made a  x-mas quilt, all by machine, also de applications.
played a bit with positive and negative shapes. embroidered with a glod metallic yarn of Brother and used a topstich needle (with an extra big hole) worked very fine and the yarn did not break.Just have to make a table runner and then I am finished for christmas.

Have a nice day/ fijne dag vandaag!

Tilly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten