Deze borduurtjes zijn ook weer klaar, speldenkussentje en hartje zijn gevuld, en vinden hun bestemming weer.hierna heb ik weer tijd om een quiltje te maken, die in het teken staat van de kerst.Ideeen genoeg,alleen de tijd is een beetje schaars, maar zal binnenkort wel weer wat showen.
These embroideries are finished, a pincushion (it's a bit an addiction) and an embroidered heart.Now it is time to begin with something for christmas, will show you soon something of it.
Mon broderies sont fini, c'est un coussin d'aquilles
et un coeur. J'ai commencerai avec une quilt pour Noel,quand il est fini, j'ai publicé le photo
Fijne avond toegewenst
Bonsoir, byebye
Tilly
Leuke geborduurde speldenkussens heb je gemaakt.Succes (en tijd) voor je kerstquiltje. Ben zelf druk met de Stitching for Critsmas bom.
BeantwoordenVerwijderenFijn weekend Tiny
I really like your pin cushions. I've been wanting to make one! Keep up the great work!
BeantwoordenVerwijderenHallo .... prachtige speldenkussentjes , ik kijk al uit naar je kerstquiltje !
BeantwoordenVerwijderenbedankt voor jullie reakties, groetjes
BeantwoordenVerwijderenthanks Cathy for your compliments
Tilly