vrijdag 19 november 2010

Borduren

Deze borduurtjes zijn ook weer klaar, speldenkussentje en hartje zijn gevuld, en vinden hun bestemming weer.hierna heb ik weer tijd om een quiltje te maken, die in het teken staat van de kerst.Ideeen genoeg,alleen de tijd is een beetje schaars, maar zal binnenkort wel weer wat showen.

These embroideries are finished, a pincushion (it's a bit an addiction) and an embroidered heart.Now it is time to begin with something for christmas, will show you soon something of it.

Mon broderies  sont fini, c'est un coussin d'aquilles
et un coeur. J'ai commencerai avec une quilt pour Noel,quand il est fini, j'ai publicĂ©  le photo


Fijne avond  toegewenst

Bonsoir, byebye

Tilly

4 opmerkingen:

  1. Leuke geborduurde speldenkussens heb je gemaakt.Succes (en tijd) voor je kerstquiltje. Ben zelf druk met de Stitching for Critsmas bom.
    Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I really like your pin cushions. I've been wanting to make one! Keep up the great work!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo .... prachtige speldenkussentjes , ik kijk al uit naar je kerstquiltje !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bedankt voor jullie reakties, groetjes

    thanks Cathy for your compliments

    Tilly

    BeantwoordenVerwijderen