donderdag 28 januari 2016

baskets


Op dit moment werk ik aan 2 quilts tegelijk, weer wat anders. Al de 16 randen van de applecore zitten aan de quilt, maar vind hem nog iets te smal,dus maak ik nog 2 rijen in de breedte.


At this moment busy with 2 projects. The 16 rows of the applecore  are attached, but find the quilt a bit smal, so will attach 2 more rows and then it will be fine.



Maar ik ben de English baskets niet vergeten, ben nu bezig met de rand om alles vast te zetten.
En eigenlijk vind ik appliqueren toch wel leuker dan patchen.


Started also again with the row of the basket quilt, and I really like to applique.

All the different colors and
shapes,love it!

And little Nora is busy with light therapy this week under my daylight lamp, when it was raining and very dark.






En kleine Noortje neemt hier een zonnenbankmomentje onder de daglichtlamp. Het was van de week nogal donker en regenachtig.










Ze is echt een lapjespoes letterlijk en figuurlijk.



Fijne dag vandaag/Have a nice day!
Groetjes van Tilly


3 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk zoals Noortje onder de daglichtlamp licht te genieten...Je applicaties zien er mooi uit ben benieuwd naar de hele quilt je ziet nu maar een stukje. Ja het appliceren op zich vind ik ook heel leuk om te doen. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je de baskets weer heb opgepakt, ben benieuwd naar het geheel.
    Groet christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er mooi uit en die Noortje slim van haar.

    BeantwoordenVerwijderen