Bedankt voor de vriendelijke reacties op mijn applecorequilt. 5 randen zitten er al aan vast nog 11 te gaan.
Meanwhile I do have also the batik blocks from last year. Still have too many unfinished projects (sigh).
Ondertussen liggen er ook nog de batik sterren, die ook af moeten. (Heb toch wel ontzettend veel ufo's liggen).
Stitched them together and in between there is a white block.
Will try to quiult by machine a pattern . Will be a good practice, as there are 32 blocks to do.
Maar ondertussen heb ik ze gisteren allemaal aanelkaar genaaid, met een wit blok ertussen.
In dat witte blok wil ik machinaal een figuur gaan quilten. Het zijn 32 witte blokken, dus een goede oefening. Nu nog een stencil uitzoeken en dubbelen.
Wordt vervolgd.
Will be continued.
Fijne dag vandaag/Have a nice day!
groetjes van Tilly
Meanwhile I do have also the batik blocks from last year. Still have too many unfinished projects (sigh).
Ondertussen liggen er ook nog de batik sterren, die ook af moeten. (Heb toch wel ontzettend veel ufo's liggen).
Stitched them together and in between there is a white block.
Will try to quiult by machine a pattern . Will be a good practice, as there are 32 blocks to do.
Maar ondertussen heb ik ze gisteren allemaal aanelkaar genaaid, met een wit blok ertussen.
In dat witte blok wil ik machinaal een figuur gaan quilten. Het zijn 32 witte blokken, dus een goede oefening. Nu nog een stencil uitzoeken en dubbelen.
Wordt vervolgd.
Will be continued.
Fijne dag vandaag/Have a nice day!
groetjes van Tilly
Wauwh!!!!! Die vind ik ook heel mooi, inderdaad een hele goede leerschool om te quilten. Ik neem aan machinaal. Ben benieuwd , doe je het met een gekleurde draad of neem je gewoon wit? Groetjes Tiny
BeantwoordenVerwijderenDat wordt machinaal quilten. En ik wilde een gekleurde draad gebruiken die in kleur verloopt.ben zelf erg benieuwd. Groetjes Tilly
BeantwoordenVerwijderenHerkenbaar dat je nog veel hebt liggen. Ik wil dit jaar proberen om zoveel mogelijk af te maken of het me lukt weet ik niet. De batik sterrenquilt is prachtig. Leuk om in de vlakken een mooi patroon te gaan quilten ben be ieuwd wat je uitgezocht hebt. Veel quiltplezier.
BeantwoordenVerwijderen