Voor allemaal nog een gelukkig en voorspoedig 2016 toegewenst, ben nog niet te laat.
Bedankt voor alle goede wensen, en ook mijn hand begint weer beter te worden, dus ik kan weer van start.
For all my readers a happy new year..
En ja, mijn eerste quilt van 2016 is af. In 2014 begonnen en de laatste quiltsteken zijn gedaan. Nu nog even in de wasmachine, en dan klaar voor gebruik.De quilt is gemaakt naar een patroon van Willyne Hammerstein, uit haar eerste boek.
My first quilt of 2016 has been finished. Just in the washing machine and after that ready to use.
Pattern is from the first book of Willyne Hammerstein.
Dit jaar probeer ik geen nieuwe projecten te starten (hoop dat dit lukt) en al mijn ufo's af te maken. Kijken hoe ver ik ga komen.
Will try to finish this year al my unfinished projects, and not to start with a new one.
Een fijne dag toegewenst/ Have a nice day.
groetjes van Tilly
Bedankt voor alle goede wensen, en ook mijn hand begint weer beter te worden, dus ik kan weer van start.
For all my readers a happy new year..
En ja, mijn eerste quilt van 2016 is af. In 2014 begonnen en de laatste quiltsteken zijn gedaan. Nu nog even in de wasmachine, en dan klaar voor gebruik.De quilt is gemaakt naar een patroon van Willyne Hammerstein, uit haar eerste boek.
My first quilt of 2016 has been finished. Just in the washing machine and after that ready to use.
Pattern is from the first book of Willyne Hammerstein.
Dit jaar probeer ik geen nieuwe projecten te starten (hoop dat dit lukt) en al mijn ufo's af te maken. Kijken hoe ver ik ga komen.
Will try to finish this year al my unfinished projects, and not to start with a new one.
Een fijne dag toegewenst/ Have a nice day.
groetjes van Tilly
Jij ook een heel mooi, gezond, liefdevol en creatief 2016 gewenst! En wat een prachtige start heb je gemaakt met dit jaar, want het is een heel erg mooie quilt, die je hebt afgemaakt!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Ageeth
Jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar !
BeantwoordenVerwijderenWat een mooie fleurige quilt is dit en je eerst affo gefeliciteerd.
Groetjes Hennie.
Hij is wel heel mooi geworden .Ben benieuwd of je het volhoud, ben het ook van plan er liggen hier zoveel tops die gepit moeten worden. Groeten Tiny
BeantwoordenVerwijderenWat een heerlijke fleurige quilt is het geworden, mooi om het nieuwe jaar mee te beginnen. Ook voor jou de beste wensen
BeantwoordenVerwijderenHij is prachtig!!! Groetjes Wilma
BeantwoordenVerwijderenWat is het een leuke quilt geworden, die werkt gelijk op mijn fantasie..maar ook ik heb mij voorgenomen niet 'al te veel' nieuwe projecten te beginnen...
BeantwoordenVerwijderenEen goed voornemen, laten wij elkaar sterkte daarin wensen, want de verleidingen liggen op de loer..