maandag 8 februari 2016

top finished


De applecore top is af! er zitten totaal 777 stukjes in, de quilt heeft een mooi formaat voor op de bank.



Applecore quilt top has been finished,like the colors and I am happy with it.





Found a suitable fabric for the back, so it is ready to be sandwiched .




Heb ook al een stofje gevonden voor de achterkant,dus de top kan op de stapel om te worden gedubbeld en  gequilt.






En ja kon het toch niet laten, dit zijn de voorbereidselen voor een klein muurquiltje.

Het blijft nog even een verrassing wat het moet gaan worden.




And started with a little wallhanging, this is the only picture to be seen yet.



En natuurlijk ben ik ook bezig om alle sterren en hexagonbloemen op de basket quilt te appliqueren, wanneer alle randen zijn gedaan,zal ik de quilt showen.



And also busy with my English basket quilt, when all the borders are finished, will show the result.



Fijne dag vandaag/Have a nice day!
Groetjes van Tilly

5 opmerkingen:

  1. Het is een plaatje geworden, de top van je applecore quilt! De lapjes voor je nieuwste project zijn alvast een belofte voor het voorjaar, zo lekker fris. Ben benieuwd!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie top, de streepjes stof past er prima bij, gauw dubbelen dus maar...groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De applecores top is prachrig. Mooie achterkant heb je ervoor. De stofjes voor de voorjaarsquilt zien er erg leuk uit. Ben benieuwd hoe hij gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie top ! ! ! Veel quilt plezier.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is hij mooi geworden !!!!! Succes met dubbelen en quilten. Voor je muurquiltje ga je mooie stofjes gebruiken ben benieuwd. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen