Hiermee was ik de vorige keer mee geeindigd.
Wilde even iets
" voorjaarsachtigs"maken.
With this picture I ended my last blog.
Wanted to make someting with the colors of spring.
Made a Lone Star with soft and sweet colors, it was not so difficult as a did think, and whished to make a Lone Star a very long time. Sewed all the strips together looks a bit like a bargello method.
and after that cut rows under 45 degrees. It is quite suprising what you get.
And now I am going on with my English Baskets. One border finished, still 3 to go.
Wilde even iets
" voorjaarsachtigs"maken.
With this picture I ended my last blog.
Wanted to make someting with the colors of spring.
En dit is het dan, een Lone Star, wilde deze al zo lang maken, maar vond het een beetje
moeilijk, toch geprobeerd en gelukt. Hij hangt een beetje bobbelig, maar in het "echt"
ligt de quilt plat.
Het aanelkaar naaien van de strips lijkt een beetje op een Bargello methode, maar daarna snijd je repen onder 45 graden . Erg leuk om te doen.
and after that cut rows under 45 degrees. It is quite suprising what you get.
En ga nu weer verder met mijn Engelse mandjes
Een rand is al af, dus nog 3 te gaan, wel een heel karwei.And now I am going on with my English Baskets. One border finished, still 3 to go.
Fijne dag toegewenst/Wish you a nice day.
Groetjes van Tilly
Wat een fleurige Lone star geweldig hoor. Succes met je mandjes met dit regenachtig weer. Groetjes Tiny
BeantwoordenVerwijderenHeel mooi met deze vrolijke kleurtjes.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Patricia
Prachtig, en inderdaad helemaal in voorjaarskleuren, je Lone Star! Laat nu het voorjaar zelf ook maar komen, want al die regen...
BeantwoordenVerwijderenGelukkig heb je nog mooi werk genoeg aan je English Baskets om je binnen te vermaken.
Groetjes van Ageeth
Wat een prachtige Lone Star. Ook een wens van mij om er ooit eentje te maken.
BeantwoordenVerwijderen