Alle bloemen zitten aanelkaar, dus de volgende stap is genomen, het opspelden van alle ornamenten.
All the flowers are sewnd together,so the next step started, to pin all on the borders.
First the top and bottom row,
Eerst de boven en onderkant, zoeken op kleur en vorm.
En daarna de zijkanten, after that the left and right border.
Have to look at it while hanging on the wall for several days, and after that all have to be measured exactly and glued, and then; sewing!
Alles zit nu vastgespeld, moet er een paar dagen naar kijken of alle kleuren goed verdeeld zijn,daarna alles precies uitmeten, vastplakken, en appliqueren.
Dus voorlopig ben ik weer onder de pannen!
Wens iedereen een fijn weekend toe!
Have a nice weekend!
Groetjes van Tilly
All the flowers are sewnd together,so the next step started, to pin all on the borders.
First the top and bottom row,
Eerst de boven en onderkant, zoeken op kleur en vorm.
En daarna de zijkanten, after that the left and right border.
Have to look at it while hanging on the wall for several days, and after that all have to be measured exactly and glued, and then; sewing!
Alles zit nu vastgespeld, moet er een paar dagen naar kijken of alle kleuren goed verdeeld zijn,daarna alles precies uitmeten, vastplakken, en appliqueren.
Dus voorlopig ben ik weer onder de pannen!
Wens iedereen een fijn weekend toe!
Have a nice weekend!
Groetjes van Tilly
Goh, wat wordt die mooi en inderdaad.....voorlopig onder de pannen, maar wel heel leuk om te doen toch. Groetjes Wilma
BeantwoordenVerwijderenSuper om te zien, dat je quilt nu steeds meer zijn uiteindelijke vorm en inhoud gaat krijgen, Hij wordt prachtig!!!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Ageeth
Wat heb ik toch bewondering voor je. Ik hou het maar bij kleine projectjes. En op het moment sta ik in de brei flow.
BeantwoordenVerwijderen