zaterdag 31 oktober 2015

Gespeld -pinned

Alle bloemen zitten aanelkaar, dus de volgende stap is genomen, het opspelden van alle ornamenten.



All the flowers are sewnd together,so the next step started, to pin all on the borders.



First the top and bottom row,

Eerst de boven en onderkant, zoeken op kleur en vorm.








En daarna de zijkanten, after that the left and right border.


Have to look at it while hanging on the wall for several days, and after that  all have to be measured exactly and glued, and then; sewing!



Alles zit nu vastgespeld, moet er een paar dagen naar kijken of alle kleuren goed verdeeld zijn,daarna alles precies uitmeten, vastplakken, en appliqueren.



Dus voorlopig ben ik weer onder de pannen!


Wens iedereen een fijn weekend toe!

Have a nice weekend!


Groetjes van Tilly

3 opmerkingen:

  1. Goh, wat wordt die mooi en inderdaad.....voorlopig onder de pannen, maar wel heel leuk om te doen toch. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super om te zien, dat je quilt nu steeds meer zijn uiteindelijke vorm en inhoud gaat krijgen, Hij wordt prachtig!!!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb ik toch bewondering voor je. Ik hou het maar bij kleine projectjes. En op het moment sta ik in de brei flow.

    BeantwoordenVerwijderen