Nu zijn de bloemen aan de beurt, alle sterren zijn gedaan, en nu de hexagonnen, werkt wel het fijnste om per soort dit af te werken.
Nog ongeveer 35 stuks te maken...........
After the stars, now the hexagonflowers, still 35 to go I think..............
Like all the diffrent colors and fabric.
The next border has been attached with the corner hearts.
The quilt measures 1.65cm wide at this moment, so it is not so easy to hang it on the wall now.
De volgende border is er ook aangezet,compleet met de hoekblokken, en is nu ongeveer 1.65 breed.
Je kan zien hoe breed deze border is, er komen 3 rijen met harten,bloemen en blaadjes op.
Dus nog even verder.
This border get 3 rows of stars,flowers and leaves.
En hier wat foto's van de beginnende herfst om het huis.
Some autumn pictures around the house.
I really like this old shed for the wood, look at the timberwork, and yet so old.
Ben dol op deze houtopslag, als je de houtwerk ziet, en deze hangar staat al heel lang, prachtig!
And this keeps us warm/ Deze stapel houd ons voorlopig wel warm.
Have a nice day/ Fijne dag vandaag toegewenst!
Groetjes van Tilly
Nog ongeveer 35 stuks te maken...........
After the stars, now the hexagonflowers, still 35 to go I think..............
Like all the diffrent colors and fabric.
The next border has been attached with the corner hearts.
The quilt measures 1.65cm wide at this moment, so it is not so easy to hang it on the wall now.
De volgende border is er ook aangezet,compleet met de hoekblokken, en is nu ongeveer 1.65 breed.
Je kan zien hoe breed deze border is, er komen 3 rijen met harten,bloemen en blaadjes op.
Dus nog even verder.
This border get 3 rows of stars,flowers and leaves.
En hier wat foto's van de beginnende herfst om het huis.
Some autumn pictures around the house.
I really like this old shed for the wood, look at the timberwork, and yet so old.
Ben dol op deze houtopslag, als je de houtwerk ziet, en deze hangar staat al heel lang, prachtig!
And this keeps us warm/ Deze stapel houd ons voorlopig wel warm.
Have a nice day/ Fijne dag vandaag toegewenst!
Groetjes van Tilly
Wat een heerlijke blommen...
BeantwoordenVerwijderenDat wordt vast en zeker prachtig, die brede rand met hexagonnen en sterren! En dat hout heb je, als het net zo koud daar is als in Nederland, vast al wel hard nodig.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Ageeth
Mooie bloemen. En wat een mooie foto's.
BeantwoordenVerwijderenIk hou zo van hexablommen, je hebt er altijd iets mee om handen in een leeg ogenblikje (daar zijn er helaas steeds te weing van). Het wordt weer een prachtexemplaar daar bij jou. Goed gevoel geeft dat hè, zo' n berg haatdhout?
BeantwoordenVerwijderen