Ben druk met allemaal sterren, dit is eenTessellatingstar, heel gemakkelijk, de ondergrond is wit,maar je kan er ook diverse verloop-kleuren voor gebruiken,zodat de ene ster in de andere doorloopt.
Busy with stars, this is a Tessellating star for my new batik project. the background will be white but it is possible to use other colors.
Het voordeel van deze batiks stoffen is het kleurverloop van licht naar donker, dus daar heb ik goed gebruik van gemaakt.
These batik fabrics had a radiance in color from light to dark, and used this,so there are bright and soft stars.
Now waiting for background fabric to finish this project.
De sterren voor de basket quilt zijn af, nu nog de hexagonbloemen, en dan kan ik eea op de rand gaan spelden.
All the stars for the basket quilt has been finished, now have to do the hexagon flowers.
Probeer ook nog sterren volgens stofpatroon te maken,zie alleen dat een roosje andersom zit. maar het effekt is wel leuk.
Try to fussy cut some stars of the fabric allows it.
Mandje vol met sterren, Basket full of stars.
Will be continued.............
Fijne dag vandaag/Have a nice day!
Groetjes van Tilly
Busy with stars, this is a Tessellating star for my new batik project. the background will be white but it is possible to use other colors.
Het voordeel van deze batiks stoffen is het kleurverloop van licht naar donker, dus daar heb ik goed gebruik van gemaakt.
These batik fabrics had a radiance in color from light to dark, and used this,so there are bright and soft stars.
Now waiting for background fabric to finish this project.
De sterren voor de basket quilt zijn af, nu nog de hexagonbloemen, en dan kan ik eea op de rand gaan spelden.
All the stars for the basket quilt has been finished, now have to do the hexagon flowers.
Probeer ook nog sterren volgens stofpatroon te maken,zie alleen dat een roosje andersom zit. maar het effekt is wel leuk.
Try to fussy cut some stars of the fabric allows it.
Mandje vol met sterren, Basket full of stars.
Will be continued.............
Fijne dag vandaag/Have a nice day!
Groetjes van Tilly
Wat ben je sterrig deze Herfst.... wel hele mooitjes....
BeantwoordenVerwijderenComplimentjes,
Herfstige steekjesgroetjes van huis tot huis
Jij bent duidelijk in de ban van de ster! Maar niet onterecht, want ze zijn erg mooi, en vooral ook die tessalation star vind ik heel bijzonder.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Ageeth
Wat een prachtige sterren zijn het geworden. Het lijkt ingewikkeld die tessalation sterren. Prachtig. Groeten Tiny
BeantwoordenVerwijderenWat een mooie sterren heb je gemaakt. De tesselatingstar vind ik erg mooi. Het is erg leuk om zo met het kleurverloop te werken.
BeantwoordenVerwijderen