Paix pour tout le monde!
Ooit heb ik meegedaan met building houses from scraps,maar op een gegeven moment ben ik ermee gestopt. Het herhalen van steeds hetzelfde is niet echt mijn ding, vooral niet 365 keer.
Ben toch nog trots dat er 49 huisjes gekomen zijn.
Wil nu toch echt een aantal ufo's afmaken voor het einde van het jaar,echt waar.
Dus ben al een weekje bezig om alles aanelkaar te zetten en een rand te maken.
En dit is het geworden, ben wel content hoe het eruit ziet, nu nog quilten en dan mogen de huisjes aan de muur.
Some years ago there was the project building houses from scraps.
measurement 3 square inch. The meaning was to make every day a house so in total 365.
However made 49 houses and then it was enough for me. As I want to finish this year some old projects, finished last week this one. Just have to quilt.
Afgelopen zaterdag was er weer een bijeenkomst van het quiltersgilde regio Zuidholland Zuid.
Last saturday there was a meeting of the quiltersguild.
Here are some pictures of the show and tell.
Hier een kleine foto impressie van de show en tell.
Zo nu weer verder met het afmaken van de huisjesquilt, so going further with the little houses.
Have a loving day/ Een liefdevolle dag toegewenst.
Groetjes van Tilly
Je huisjesquilt is erg mooi geworden. Hier liggen ze ook nog om in elkaar gezet te worden. Dat ga ik ook doen ik hoop de top einde van dit jaar af te hebben. Wat een mooie quilts laat je zien.
BeantwoordenVerwijderenOh I started the 365 little houses too. I made only 1 house. I thought I would try to make 12 and make a wall hanging. Good for you making 49 and making it into a pretty little quilt!
BeantwoordenVerwijderenDe eerst foto van je blog, met de hartjes en de tekts, is heel mooi en helaas heel toepasselijk. Het heeft iedereen geschokt en verbijsterd, maar zal op jullie wel extra veel impact hebben gehad, omdat dat gebeurde in jullie "2e vaderland".
BeantwoordenVerwijderenHeel knap, nog 48 huisjes in elkaar, want ook ik ben niet van de herhaalde handelingen. En veel gezelligheid en moois op de regiodag!
Groetjes van Ageeth
Je huisjesquilt is heel mooi geworden, heb er ook nog 114 liggen, dit doet mij goed en ga ook maar eens aan de slag en maak er geen 365. Prachtige quilts zijn er te zien op de regiodag van het quiltersgilde . Groeten Tiny
BeantwoordenVerwijderenJe huisjes quilt is schitterend geworden
BeantwoordenVerwijderenEn wat een mooie quilts
Groetjes uit Zweden