woensdag 5 februari 2014

Voilá


De quilt waar ik al vanaf 2012 mee bezig ben is af!
The sweet sixteen top has been finished after several years!

Het valt niet mee om alles erop te krijgen, dus dan maar wat detail foto's.

De kleuren zijn net zo mooi als op de foto, de applicaties zijn allemaal van wol, naar een BOM  van Lisa Bongean (primitive Gatherings) Het ontwerp is van the Laundry basket quilt.

It is not possible to get the whole quilt on one picture, so here are some details.

Nu nog een plan bedenken om door te quilten, maar eerst is DJ aan de beurt om af te maken.

Now thinking about a quiltpattern to finish the top.



Fijne dag vandaag! / Have a nice day!


Groetjes van Tilly

6 opmerkingen:

  1. Wat is hij mooi geworden. Zulke warme kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh....wat is dit mooi geworden!!!! Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. S*C*H*I*T*T*E*R*E*N*D, wat een pronkstuk is je Sweet Sixteen geworden, echt heel mooi! Mijn complimenten!!!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat mooi is dat wat een pronkstuk voor in je huis
    Je haakwerk is ook schitterend
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fantastisch mooie quilt heb jij gemaakt zeg, echt petje af,het ziet er schitterend uit!

    BeantwoordenVerwijderen