vrijdag 21 februari 2014

Is het geen schatje, een welkom-hanger met een bruin-zwarte poes erop, die gaat mee naar  NL om bij de deur te hangen.




How lovely this  welcome doorhanger, with a brown-black striped cat.








Mijn randjes zijn ook weer af en het wachten is op morgen voor de volgende.


My rows for this week are finished, so waiting for the next rows on saturday.






En de 1ste les van het Marker borduren is ook af, het is nog niet helemaal perfekt,maar begin het te leren, het lijkt allemaal erg simpel en zo gedaan, maar ben er toch nog een week mee bezig geweest, maar de brede open zoom is klaar!

In les 2 volgen wat leuke borduurpatronen, wordt vervolgd.

 The marker embroidery the 1st lesson has been finished , it was quite a work but fun to do.






 En volgende week ga ik weer verder aan mijn quilts.




Have a nice weekend, fijn weekend toegewenst!


groetjes van Tilly




















4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie randjes en begin van het marker borduren. Dat is zeker heel veel werk maar wel erg mooi. De hanger is ook erg mooi en zeker fijn om meerdere hiiskamers te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad een hele leuke hanger, en petje af voor je Marker borduren....doe je het niet na. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi welkomsbord is het. Het mooie begin van je Marker borduurwerk is er. Het is heel erg tijdrovend borduurwerk. Je randjes zijn mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa leuke hanger en mooie randjes in deze kleuren!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen