Ben weer met een nieuw project begonnen, de blokken lagen al te wachten, maar heb nu een beginnetje gemaakt met blok 1 van de Antique wedding sampler.
Started a new project, the blocks were waiting, but started now with blok 1 from the Anique Wedding Sampler,designed by Di Ford.
Eerst de kleine puntjes appliqueren en daarna de punten van de ster aanelkaar zetten
First appliqued the little starpoints.
Nu eerst de achtergrond snijden en hierop vastzetten, wordt vervolgd. Het is weer erg leuk om iets met de hand te maken, heel relaxed eigenlijk.
After this sewed all the starpoints together. next step to place it on the background, will be continued.
En nog een kleine update van mijn zig-zag deken, nu maar eerst verder met de andere deken, loop nu 4 weken achter, maar dat komt wel weer goed, lijkt wel of ik het druk heb (lol).
And a little update of my rimple blanket, almost 50cm done.
So have to go further with my other blanket of the Crochet Along, I am almost 4 weeks behnd, so have to rush. (lol)
Fijn weekend toegewenst/Have a nice weekend!
Groetjes van Tilly
Started a new project, the blocks were waiting, but started now with blok 1 from the Anique Wedding Sampler,designed by Di Ford.
Eerst de kleine puntjes appliqueren en daarna de punten van de ster aanelkaar zetten
First appliqued the little starpoints.
Nu eerst de achtergrond snijden en hierop vastzetten, wordt vervolgd. Het is weer erg leuk om iets met de hand te maken, heel relaxed eigenlijk.
After this sewed all the starpoints together. next step to place it on the background, will be continued.
En nog een kleine update van mijn zig-zag deken, nu maar eerst verder met de andere deken, loop nu 4 weken achter, maar dat komt wel weer goed, lijkt wel of ik het druk heb (lol).
And a little update of my rimple blanket, almost 50cm done.
So have to go further with my other blanket of the Crochet Along, I am almost 4 weeks behnd, so have to rush. (lol)
Fijn weekend toegewenst/Have a nice weekend!
Groetjes van Tilly
Ohh!!! dat ziet er mooi uit, wat een kleine puntjes komen erin. Mooie kleurengebruik je. Je zigzag deken wordt ook steeds mooier. Jullie ook een fijn weekend Tiny
BeantwoordenVerwijderenOm te beginnen even mijn bewondering uitdrukken voor je hele mooie dikke lapjespoes.
BeantwoordenVerwijderen(Zelf heb ik drie katten waarover ik regelmatig blog, dus houd ik ook van andermans beesten)
Verder: deze laatste quilt wordt super, dat zie je zo al. En ook je zigzagdeken ziet er heel leuk uit.
Je bent goed bezig!
Zelf quilt ik af en toe een beetje, en ben ik vooral verzot op alles met veel kleur.
Kijk maar:
http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/2013/10/yellow-quilt.html
Mooie puntjes. Je zigzagdeken is ook mooi.
BeantwoordenVerwijderenWat wordt het blok mooi, mooie puntjes en wat wordt je zigzagdeken ook erg mooi.
BeantwoordenVerwijderenMooi een nieuw project je ster is prachtig van kleur, succes met je deken.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Hennie.
Mooi de AWS, en ook de zigzag deken...ik ben ook aan de haak, een poncho voor de jongste.
BeantwoordenVerwijderenDat ziet er spannend uit
BeantwoordenVerwijderenen je deken word ook mooi
Fijne handwerk week groetjes uit Zweden