dinsdag 26 februari 2013

Tegenstellingen


Ondertussen heb ik niet stilgezeten, lukt me ook niet zo erg hoor, de volgende 26 blokken zijn af, totaal aantal komt nu op 36, dus het gaat de goede kant op.


Meanwhile  I was busy with the blocks finished already 26 , total finished now 36.


Het is grappig dat je op een foto de contrasten beter ziet, dan dat het provisorisch aan de muur gespeld is.


On a picture you can much better see the contrast of the colors. Like the pattern, it is so easy to make, Only my rotary cutter is very busy.








We hebben al 2 dagen achterelkaar sneeuw gehad, maar het blijft gelukkig niet al te lang liggen, de temperatuur is zowat hetzelfde als in Nederland, echt winter.

Now we have 2 days snow, but it is not so cold anymore.

Dit is onze "voortuin" ziet er vreselijk mooi uit.

This is our frontyard, looks amazing.



Op mijn ronde naar de supermark ben ik gevallen voor deze onderzetters, een poule en een cocq
(kip en haan), heb volgens mij iets met kippen, vind ze altijd zo leuk als ze vrij lopen te scharrelen.



On the way to the supermarket found these 4 little tiles. with a chiken and a rooster.



Zijn ze niet leuk?, doen me denken aan een quilt.

Arent they cute?, looks like a quilt.





Fijne dag vandaag/ Have a nice day!

groetjes van Tilly



6 opmerkingen:

  1. Oh, wat een schattige kippen, hanen bedoel ik! Wat de foto betreft, dat is mij ook wel opgevallen dat je de kleuren goed ziet, het helpt ook wel als je een compositie moet maken, even een foto, op je scherm en je ziet metten hoe het verder kan. Ja, ook hier in de Bourgogne ligt nog steeds de sneeuw van afgelopen zondag, komt door de vorst. Hoop dat het weerbericht gelijk krijgt, dan wordt het in de loop van de week beter. Geniet ze! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat worden je quiltblokken prachtig!
    Je onderzetters zijn ook erg leuk (ik
    ben ook zo dol op kippen, en schapen,
    dat ook...) Hier in het zuidwesten
    van Nederland is inmiddels geen sneeuwvlokje meer te bekennen, en het
    is vandaag gelukkig ook een heel klein
    beetje minder koud... Veel plezier nog
    in Frankrijk!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je quiltblokken zijn prachtig met veel contrast. Die onderzetters zijn zo leuk. Gelukkig is hier de sneeuw weg en hebben ze zon beloofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je blokken zien er echt heel mooi uit ,ik maak ook wel eens een foto en dan zie je zo hoe en wat je verkeerd of goed doet. Je onderzetters zijn ook prachtig. Passen ook mooi bij je kippenquilt, want die had jij toch ook gemaakt? Gelukkig is hier de sneeuw weer weg maar het is nog steeds heel koud.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie blokken en wat veel. En wat een sneeuw hebben jullie ook gehad. Je hebt ook leuke onderzetters gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er mooi uit, daar in het franse...
    Superleuk de onderzetters!

    BeantwoordenVerwijderen