We zijn weer aanbeland in ons franse paradijsje. het is wel erg koud, de wind maakt het kouder dan het in werkelijkheid is.
Maar we hebben een goede houtkachel,dus na een paar dagen is het huis weer redelijk opgewarmd.
En in de brievenbus lag nog leesvoer, dus vervelen hoef ik me niet, plus het laaste deel van de Loos Feather club van de dames Blackbird, met 3 leuke kleine projecten.
Ben ondertussen verder gegaan met de blokken, maar kan ik er nog niet zo veel van laten zien, maar wordt binnenkort vervolgd,heb er wel inmiddels 5 af.
Groetjes vanuit een zonnig Frankrijk.
Tilly
Wat een prachtige strak blauwe lucht. Veel plezier.
BeantwoordenVerwijderenEen hele fijne tijd gewenst in Frankrijk enne... zo koud als het hier
BeantwoordenVerwijderennu is, zal het daar vast niet zijn!
Groetjes van Ageeth
Bofkont, je hebt het beste van 2 werelden. Dus nu een strakblauwe hemel. Hier sneeuwde het toen ik daarstraks van mijn werk af kwam. Die bleef niet liggen, maar toch.
BeantwoordenVerwijderenHet ziet er al meer als voorjaar uit als hier. Het is vandaag met de dikke wind wel heel erg koud. Je vermaakt je wel met je leesvoer. Groeten Tiny
BeantwoordenVerwijderenVeel plezier in Frankrijk en wat een heerlijk leesvoer heb je mee.
BeantwoordenVerwijderenWat een heerlijk blauwe lucht, veel plezier en geniet van je vakantie
BeantwoordenVerwijderenFijne dag groetjes Joke