donderdag 21 februari 2013

fris


We zijn weer aanbeland in  ons  franse paradijsje. het is wel erg koud, de wind maakt het kouder dan het in werkelijkheid is.


Maar we hebben een goede houtkachel,dus na een paar dagen is het huis weer redelijk opgewarmd.





En in de brievenbus lag nog leesvoer, dus vervelen hoef ik me niet, plus het laaste deel van de Loos Feather club van de dames Blackbird, met 3 leuke kleine projecten.



Ben ondertussen verder gegaan met de blokken, maar kan ik er nog niet zo veel van laten zien, maar wordt binnenkort vervolgd,heb er wel inmiddels 5 af.


Groetjes vanuit een zonnig Frankrijk.


Tilly

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige strak blauwe lucht. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele fijne tijd gewenst in Frankrijk enne... zo koud als het hier
    nu is, zal het daar vast niet zijn!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bofkont, je hebt het beste van 2 werelden. Dus nu een strakblauwe hemel. Hier sneeuwde het toen ik daarstraks van mijn werk af kwam. Die bleef niet liggen, maar toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er al meer als voorjaar uit als hier. Het is vandaag met de dikke wind wel heel erg koud. Je vermaakt je wel met je leesvoer. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier in Frankrijk en wat een heerlijk leesvoer heb je mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk blauwe lucht, veel plezier en geniet van je vakantie
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen