Het is weer even terug dat ik een berichtje plaatste, maar ben op dit moment een beetje druk
met mijn werk.
So have finally time to show some of my Sweet sixteen blocks, was busy with my job, but found the time to work on the sweet sixteen project.
Bedankt voor alle leuke reakties op mijn laatste blogje over de machinequilt. ben alweer druk met stroken snijden voor de volgende blokken, maar daarover later meer.
Thanks for all the kind reactions on my previous posting.
This is block 5, the colors are in real much brighter.
En dit is blok 6 , begin al aardig op te schieten, en het volgende blok is ook alweer ter hand genomen.
And block 6 also finished, and started with the next one.
Wens iedereen een fijn weekend toe.
Wish you all a nice weekend!
Groetjes van Tilly
Deze quilt is niet zo mijn ding, maar in bewonder wel je applicatiewerk. Dat ziet er echt gaaf uit, onzichtbaar.
BeantwoordenVerwijderenIk vind het heel mooie blokken. Het lijkt veel op Baltimoreblokken.
BeantwoordenVerwijderenHet wordt echt heel erg mooi, deze
BeantwoordenVerwijderenquilt met de wolapplicaties! En al
6 blokken klaar, super!
Groetjes van Ageeth
Wat een applicatie werk... heel erg mooi!!!
BeantwoordenVerwijderenWat mooi
BeantwoordenVerwijderenFijne zondag gr Joke
Wat een leuk blok met prachtige kleuren!
BeantwoordenVerwijderengroetjes van Marijke