zaterdag 16 februari 2013

Sweet Sixteen uptdate


Het is weer even terug dat ik een berichtje plaatste, maar ben op dit moment een beetje druk
met mijn werk.

 


So have finally time to show some of my Sweet sixteen blocks, was busy with my job, but found the time to work on the sweet sixteen project.

Bedankt voor alle leuke reakties op mijn laatste blogje  over de machinequilt. ben alweer druk met stroken snijden voor de volgende blokken, maar daarover later meer.

Thanks for all the kind reactions on my previous  posting.



Dit is blok 5 ,de kleuren komen niet zo goed uit op de foto, maar zijn echt mooi opelkaar afgestemd.


This is block 5, the colors are in real much brighter.


En dit is blok 6 , begin al aardig op te schieten, en het volgende blok is ook alweer ter hand genomen.


And block 6 also finished, and started with the next one.

Wens iedereen een fijn weekend toe.
Wish you all a nice weekend!

Groetjes van Tilly



6 opmerkingen:

  1. Deze quilt is niet zo mijn ding, maar in bewonder wel je applicatiewerk. Dat ziet er echt gaaf uit, onzichtbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het heel mooie blokken. Het lijkt veel op Baltimoreblokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt echt heel erg mooi, deze
    quilt met de wolapplicaties! En al
    6 blokken klaar, super!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een applicatie werk... heel erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk blok met prachtige kleuren!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen