maandag 4 maart 2013

Dear Jane


Voor wie het leuk vindt, was even de quiltmania aan het doorspitten, en blijkt dat de originele Dear Jane, ook in Brussel te bekijken is vanaf 7 tm 10 maart. Dus nog voor Nantes.


Fijne dag vandaag!


groetjes van Tilly

2 opmerkingen:

  1. Zo, wat leuk!! Ja, als zij toch deze kant op komt, dan is Brussel een mooie tussenstop voor een dame op leeftijd...
    Mijn Jane is bijna klaar voor Nantes en ik ook.., wij gaan er tijdens de beurs lekker een paar nachtjes logeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O dat is leuk ze maakt zo een hele toer.

    BeantwoordenVerwijderen