Mooi kussentje is het geworden (en een toepasselijk gezegde; het ligt hier elke dag weer vol met bladeren...) En nog even een reactie op je vorige logje, dat ik dit weekend even had gemist: supergezellig lijkt zo'n regio-dag me en ik neem me voor er ook eens heen te gaan, en dat is dan overigens in dezelfde regio! Groetjes van Ageeth
Leuk hoor, echt een herfstkussentje.
BeantwoordenVerwijderengroetjes patricia
Mooi kussentje is het geworden (en een
BeantwoordenVerwijderentoepasselijk gezegde; het ligt hier elke dag weer vol met bladeren...)
En nog even een reactie op je vorige
logje, dat ik dit weekend even had
gemist: supergezellig lijkt zo'n regio-dag me en ik neem me voor er ook
eens heen te gaan, en dat is dan overigens in dezelfde regio!
Groetjes van Ageeth
Ja, de laatste bladeren vallen nu naar beneden! Een leuk kussentje is het geworden.
BeantwoordenVerwijderenWeer een heel lief kussentje.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Tiny
Wat een mooi borduurwerkje, leuke vogeltjes heb je er op gezet ! ! !
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Hennie.
Wat leuk een echt november borduurtje met kant en vogeltjes, super leuk!
BeantwoordenVerwijderenfijne dag,
groetjes van Marijke
leuk borduurtje
BeantwoordenVerwijderenBEAUTIFUL!!!!!Happy Thanksgiving to you, Mathilda and your family.
BeantwoordenVerwijderenHugs, Carolyn