Het is gelukt! Alle DJ blokken zijn gemaakt.
Een grote zucht van opluchting, maar het is gebeurd
Succeeded! All Dear Jane blocks are ready now.
Het waren nog bewerkelijke hoekblokken, waar nog menig uurtje in is blijven zitten.
Maar ik ben erg blij dat alles nu af is gekomen, en nu volgt het passen en meten om alle blokken recht aanelkaar te krijgen.
Alle strips zijn nu gesneden en ben uitgekomen met de achtergrondstof, dus alle blokken kunnen aan elkaar gezet worden, en zal daar nog wel even mee bezig zijn.
All sashings are ready to assemble.
De volgende Dear Jane foto, zal van het geheel zijn, dus tot de volgende Dear Jane update.
The next Dear Jane picture will be of the total top, so see you within a few days.
Fijne dag vandaat/ Have a nice day!
Groetjes van Tilly
Knap hoor, succes met het in elkaar zetten, ben benieuwd !!
BeantwoordenVerwijderenGroeten Miny
Petje af!!! ben heel benieuwd als je alle blokken aan elkaar hebt. Groetjes Tiny
BeantwoordenVerwijderenGeweldig, mooie hoekblokken zijn het geworden. Gefeliciteerd met het laatste blok! Maar ik begrijp dat je nu nog een flinke klus te gaan hebt met de sashings....succes ermee!
BeantwoordenVerwijderenErg mooie blokken!! Ben benieuwd oe het er straks uit ziet,...
BeantwoordenVerwijderenWat een prachtige blokken en wat een prestatie. Gefeliciteerd, succes met het in elkaar zetten van de top.
BeantwoordenVerwijderenSchitterend en mooi van kleur
BeantwoordenVerwijderenliefs Joke
Lijkt me heerlijk om al zo ver te zijn met de DJ en dan met zo'n prachtig resultaat!
BeantwoordenVerwijderenfijne dag,
groetjes van Marijke
Diep respect voor je! Het is al een
BeantwoordenVerwijderengeweldige prestatie, dat al je blokken
nu klaar zijn, en wat zijn ze mooi!
Groetjes van Ageeth