Het was gisteren weer regiodag van het Quiltersgilde in Berkel, hierboven een foto van een quilt met een Zweedse achtergrond stof met inderdaad Dalarna paardjes. Een vrolijke quilt is het geworden.
Een leuke kerstquilt.
Een quilt nog niet helemaal af, ontwerp van Lynette Anderson.
En de quilt die gekozen is als mooiste van de dag, gemaakt met de Haan en Wagemaker stofjes.
Heb een doosje "kerst bonbons"aan geschaft bij de quiltbee, en een malletje voor het mandje van Sue.
En borduurzijde en stof voor een borduurprojekt.
Als werkje kregen we een aantal stitchery patroontjes plus kerststof, om een kerst quiltje te maken, maar daarover later meer.
Al met al een geslaagde dag!.
Fijn dag toegewenst!
Groetjes van Tilly
Het was erg druk, dus kon niet zoveel mooie plaatjes maken van de prachtige quilts die meegenomen waren. Hieronder een kleine impressie.
Een quilt nog niet helemaal af, ontwerp van Lynette Anderson.
En een heel wazige foto van een huisjesquilt, nog niet helemaal af maar gecombineerd met rode en blauwe klosjes. erg mooi om te zien. Moet zelf binnenkort hier ook maar weer mee verder gaan.
Er stonden ook nog 2 winkeltjes ,met een perfekt aanbod,
De Quiltbee uit Dordrecht en Aztec Rose uit Zwijndrecht
En borduurzijde en stof voor een borduurprojekt.
Als werkje kregen we een aantal stitchery patroontjes plus kerststof, om een kerst quiltje te maken, maar daarover later meer.
Al met al een geslaagde dag!.
Fijn dag toegewenst!
Groetjes van Tilly
Het ziet er inderdaad heel gezellig uit. Leuke kerstbonbons heb je gekocht. En jammer dat de foto iets onduidelijk zijn, maar de quilts zien er prachtig uit. Groetjes Tiny
BeantwoordenVerwijderenLooks like a very good day of fun, and friendship. Thank you for sharing the beautiful quilts.
BeantwoordenVerwijderen