maandag 29 oktober 2012

We zijn weer terug tussen de weilanden en de koeien, dit is nog een voorjaarsfoto, maar nu komt de regen met bakken uit de hemel vallen vandaag, het is echt herfst geworden.

Maar het is altijd weer fijn om terug te komen, alleen de tuin is wat weelderig uitgegroeid, volgens mij is al het verspilde vogelzaad ontkiemt en deze keer vonden we grote winterwortelen en zelfs een rode biet.

Zodra het droog wordt dan alles maar even goed aanpakken dat is de tuin weer toonbaar.




En nog een mooie foto aan de Maas.


Maar ik heb niet stilgezeten, ben druk met een borduurwerk naar een ontwerp van de dames Blackbird Design. Het wordt een sampler en heet Toile Rooster.Geborduurd met garen van Gentle Art, genaamd Raven.

Heb iets met kippen en hanen, vind ze zo ontzettend gezellig.



Zo ga weer verder met een paar steekjes te maken, de verentooi komt langszaam af.


Fijne dag toegewenst.


groetjes van Tilly

4 opmerkingen:

  1. O prachtig die Haan!!! Heb ook iets met boerderijdieren....
    En ja fijn in één kleur dan zou ik het ook nog een keer kunnen borduren (kan nl. de tekens niet meer zo goed onderscheiden)!
    fijne dag,
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je haan wordt prachtig, en fijn dat je weer in Nederland bent, morgen wordt het een mooie dag, dus dan weet je wat je moet doen,. (lol)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die winterwortel en rode biet. Zo hoef je niet meteen naar de supermarkt te rennen om eten te kopen. Handig toch zo'n thuiskomst.
    Op die haan ben ik flieft, wat een beauty.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag is het droog, dus ik ga aan de slag! bedankt voor jullie reakties. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen