Ja hoor daar is Jane weer, het heeft even geduurd, maar alle randen zitten eraan, ook de laatste die na het quilten een schulprandje wordt.
Yes, all the rows and borders are assembled, even the last one, which will be scalloped after quilting.
Jane "hangt"even provisorisch in het trapgat van de zolder, want ze is een beetje groot geworden.
Nu volgt de volgende fase, sandwichen.
Moet nog even kijken hoe ik dat ga aanpakken, want op dit moment heb ik 2 wrakke knieen.Dus kan niet direkt van de grond af dubbelen.
Maar dat wordt ook wel weer opgelost.
En heb ondertussen ook een bezoekje gebracht aan Elly voor een backing, en het is deze prachtige Paisley geworden. Past er perfekt bij.
Meanwhile paid a visit to Elly for a backing.
En ga voor het eerst een bamboe met zijde batting gebruiken, voelt wel heel erg zacht aan.
And will use for the first time a bamboo/silk batting it feels very soft.
Yes, all the rows and borders are assembled, even the last one, which will be scalloped after quilting.
Jane "hangt"even provisorisch in het trapgat van de zolder, want ze is een beetje groot geworden.
Nu volgt de volgende fase, sandwichen.
Moet nog even kijken hoe ik dat ga aanpakken, want op dit moment heb ik 2 wrakke knieen.Dus kan niet direkt van de grond af dubbelen.
Maar dat wordt ook wel weer opgelost.
En heb ondertussen ook een bezoekje gebracht aan Elly voor een backing, en het is deze prachtige Paisley geworden. Past er perfekt bij.
Meanwhile paid a visit to Elly for a backing.
En ga voor het eerst een bamboe met zijde batting gebruiken, voelt wel heel erg zacht aan.
And will use for the first time a bamboo/silk batting it feels very soft.
En de schulprand wordt blauw-grijs.
Wordt vervolgd............ Will be continued................
Fijne dag vandaag/ Have a nice day!
groetjes van Tilly
Wat is hij prachtig geworden en wat heb je mooie stof voor de rand en de achterkant gekocht. Veel plezier met dubbelen.
BeantwoordenVerwijderenWat is je DJ mooi geworden ! Een plaatje ! Ook je achterkant vind ik erg mooi. Hoe maak je eigenlijk zo'n schulprand? Ik heb dat nog nooit gedaan en heb geen idee.... Die bamboevulling ken ik niet, quilt dat lekker? In mijn Aussie heb ik Quilter's dream poly gebruikt. Dat werkt ook heel fijn.
BeantwoordenVerwijderenJe hebt er erg hard aan gewerkt, alles aan elkaar, het quilten kan bijna beginnen!
BeantwoordenVerwijderenMooie achterkant heb je gekocht. Veel succes met het dubbelen...
Wat is je DJ prachtig geworden, en ze
BeantwoordenVerwijderenkan na het quilten alleen nog maar
mooier worden! Je hebt een schitterende stof uitgekozen voor zowel de backing als de border! Veel
sterkte met het sandwichen (blijft ook
voor mij het minst favoriete quilt-
klusje). Groetjes van Ageeth
Wat een mooie quilt is het geworden en een prachtige achterkant en de stof van de border is ook al zo mooi,veel plezier met het quilten.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Lia
Wat een kunstwerk prachtig!
BeantwoordenVerwijderengroetjes van Marijke