maandag 31 december 2012

Een liefdevol 2013 toegewenst!

Vanaf mijn blog wens ik iedereen een gezellige jaarwisseling, voorzichtig met vuurwerk!


En een gezond en voorspoedig en vooral creatief 2013 toe.


2013 een jaar met goede voornemens om nog een aantal ufo's af te maken zoals

Mijn versie van Sweet Sixteen,



De huisjes




Life is beautiful

En natuurlijjk het quilten van mijn Dear Jane.


En natuurlijk wat er nog tussendoorkomt en onweerstaanbaar is.




Groetjes van Tilly.

9 opmerkingen:

  1. Voor jou ook een gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2013. Dat alle UFO's maar AFFO's mogen worden!!! Lieve groet, Meta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jullie een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013. Succes met alle UFO's .
    Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een heel gelukkig en gezond 2013. Ik hoop dat je UFO's spoedig AFFO's zullen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij: Angus , Simba en ik, willen jullie alvast, een heel goed uiteinden toewensen van 2012 en voor 2013 veel liefde, gezondheid en geluk en veel handwerkplezier, en dat we veel van elkaar mogen leren en genieten van al het moois wat op de blogjes komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt geweldige voornemens. Het ziet er al prachtig uit. Ook voor jouw en je dierbaren een goed, gezond en creatief 2013 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The happiest of new years ever, Tilly to you and your family!

    xxxx, Carolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens je het alle goeds voor het nieuwe jaar! Met veel gezondheid en creatieviteit.

    groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke projecten om mee bezig te zijn!
    Heel veel Plezier en GELUK in 2013!!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij, en allen, die je lief zijn, ook
    een Heel Mooi, Creatief, maar vooral
    Gezond 2013 gewenst! En over mooi ge-
    sproken: je Sweet-Sixteen en DJ zijn
    wel heeeel erg fraai!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen