Ten eerste Renee, welkom op mijn blog, vind het altijd leuk als anderen ook plezier beleven aan mijn maaksels.
Begin al op te schieten met de taartpunten van mijn Dear Jane, nog 2 te gaan en dan zal ik de eerste rij laten zien.
Maar ondertussen ben ik ook weer aan het borduren geslagen, ideaal om dat in een verloren uurtje te doen.
Dit is de Bird Sampler naar een patroon van Simone
Hier zie je stof die ik ga gebruiken om er een klein wandquiltje van te gaan maken.
Zo en nu weer verder aan de 'taartpunten"van de Dear Jane.
Fijne dag vandaag!
Tilly
Wat een leuk borduurtje! En dat stofje, daar was ik jaren terug al zo
BeantwoordenVerwijderenverliefd op. Heb het al voor van alles
gebruikt en nu nog maar een heel klein
snippertje ervan over... Veel plezier
met al je werkjes, en met de punten
van Jane! Groetjes van Ageeth
Mooi Tilly!
BeantwoordenVerwijderenleuke combi zo die stof met dat borduurtje, ben benieuwd.
BeantwoordenVerwijderengroetjes patricia
Wat een mooi borduursel. Succes met je taartpunten.
BeantwoordenVerwijderenWat een mooi borduurwerk en wat goed dat je al zoveel taartpunten hebt gemaakt. Ben benieuwd
BeantwoordenVerwijderenMooi borduurwerk ! ! ! Je sjaantjes blokken zien er ook mooi uit.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Hennie.