donderdag 19 juli 2012

Even iets anders


Ten eerste Renee, welkom  op mijn blog, vind het altijd leuk als anderen ook plezier beleven aan mijn maaksels.

Begin al op te schieten met  de taartpunten van mijn Dear Jane, nog 2 te gaan en dan zal ik de eerste rij laten zien.

Maar ondertussen ben ik ook weer aan het borduren geslagen, ideaal om dat  in een verloren uurtje te doen.
Dit is de Bird Sampler naar een patroon van Simone


Hier zie je stof die ik ga gebruiken om er een klein wandquiltje van te gaan maken.




Zo en nu weer verder aan de 'taartpunten"van de Dear Jane.




Fijne dag vandaag!


Tilly

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk borduurtje! En dat stofje, daar was ik jaren terug al zo
    verliefd op. Heb het al voor van alles
    gebruikt en nu nog maar een heel klein
    snippertje ervan over... Veel plezier
    met al je werkjes, en met de punten
    van Jane! Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke combi zo die stof met dat borduurtje, ben benieuwd.
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi borduursel. Succes met je taartpunten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi borduurwerk en wat goed dat je al zoveel taartpunten hebt gemaakt. Ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi borduurwerk ! ! ! Je sjaantjes blokken zien er ook mooi uit.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen