zondag 29 juli 2012

Dear Jane update


Het heeft even geduurd, maar hier is ook de zomer aangebroken en is er van alles en nog wat te doen, Gasten  verwelkomen en weer afscheid nemen.

De boeren zijn druk met het oogsten, want ook hier zit het weer tegen, er moet nog eea van het land afgehaald worden maar denk dat de helft al geoogst is, ze werken door tot 's avonds laat.



Dit is punt 1 van de bovenste rij. Het is wel weer even wat anders dan vierkantjes maken en erg goed oppassen  dat het ook echt een punt gaat vormen.






Maar de eerste rij is af , de volgende rijen zullen iets langzamer gaan, want het is ook een beetje vakantie tijd voor me.





En dit is punt TR13. Wil je ze allemaal zien, klik dan even op het  Dear Jane Album links.





Fijne dag vandaag!


Tilly

6 opmerkingen:

  1. Prachtige punten heb je gemaakt! Deze
    lijken mij zo lastig...
    En je hebt helemaal gelijk om ook zelf
    even vakantie te nemen, kun je er daarna weer helemaal uitgerust tegen-
    aan! Fijne vakantie en groetjes van
    Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, Tilly, dit heeft puntgaaf! Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn weer echte plaatjes geworden. Die Jane moet trouwens haar tijd wel vooruit zijn geweest. De punt met de smalle strookjes lijkt echt een ontwerp uit het begin van de 20e eeuw. En volgens mij heeft zij die eeuw niet meer meegemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze mooi geworden en wat ga je snel., knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige punten heb je gemaakt ! ! ! Ik bekijk de rest ook nog even.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen