Het heeft even geduurd, maar hier is ook de zomer aangebroken en is er van alles en nog wat te doen, Gasten verwelkomen en weer afscheid nemen.
De boeren zijn druk met het oogsten, want ook hier zit het weer tegen, er moet nog eea van het land afgehaald worden maar denk dat de helft al geoogst is, ze werken door tot 's avonds laat.
Dit is punt 1 van de bovenste rij. Het is wel weer even wat anders dan vierkantjes maken en erg goed oppassen dat het ook echt een punt gaat vormen.
Maar de eerste rij is af , de volgende rijen zullen iets langzamer gaan, want het is ook een beetje vakantie tijd voor me.
En dit is punt TR13. Wil je ze allemaal zien, klik dan even op het Dear Jane Album links.
Fijne dag vandaag!
Tilly
Ze zijn echt geweldig!!!!
BeantwoordenVerwijderenPrachtige punten heb je gemaakt! Deze
BeantwoordenVerwijderenlijken mij zo lastig...
En je hebt helemaal gelijk om ook zelf
even vakantie te nemen, kun je er daarna weer helemaal uitgerust tegen-
aan! Fijne vakantie en groetjes van
Ageeth
Wauw, Tilly, dit heeft puntgaaf! Mooi hoor.
BeantwoordenVerwijderenHet zijn weer echte plaatjes geworden. Die Jane moet trouwens haar tijd wel vooruit zijn geweest. De punt met de smalle strookjes lijkt echt een ontwerp uit het begin van de 20e eeuw. En volgens mij heeft zij die eeuw niet meer meegemaakt.
BeantwoordenVerwijderenWat zijn ze mooi geworden en wat ga je snel., knap hoor.
BeantwoordenVerwijderenWat een prachtige punten heb je gemaakt ! ! ! Ik bekijk de rest ook nog even.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Hennie.