Het is gelukt! Alle blokjes zijn af van de Dear Jane quilt, 169 stuks in totaal.
Yes, all the squares are finished of my Dear Jane Quilt!.
Ik begin steeds meer bewondering te krijgen voor Jane Stickle, die deze quilt helemaal uitgedacht en gemaakt heeft gedurende de Amerikaanse Burgeroorlog.
Allemaal verschillende blokjes met veel verschillende technieken.
I admire Jane Stickle so much, it is faboulus how she made this quilt during the civil war, perhaps by daylight or by an oil lamp.
All the squares are different and so many different techniques.
Om nog even het geheugen op te frissen: dit is het eerste blokje van ruim 2 jaar geleden en:
First block about 2 years ago
dit is het laatste blokje.
Last square
De stofjes die gebruikt zijn, zijn allemaal reproductie stoffen, in de loop der jaren verzameld om eens aan de Dear Jane te gaan beginnen (vooral moed verzamelen)
Fabric used are reproduction fabrics.
Mede dankzij de maandelijkse Dear Jane update op iedere 5e dag van de maand ben ik zo snel door de blokken heen gegaan. Nog bedankt Hennie
En nu verder met de punten, daarna wordt de quilt inelkaar gezet,
And now going further with the kites.
Fijne dag vandaag/ Have a nice day!
Tilly
Dat is wel een felicitatie waard, alle
BeantwoordenVerwijderenblokjes af! En wat zijn ze prachtig
geworden! Nu beginnen aan de "taart-
punten"; die lijken me echt lastig,
maar misschien valt het mee als je
er eenmaal aan bezig bent. Maar tot
zo ver kun je heerlijk genieten van wat je hebt gepresteerd!
Groetjes van Ageeth
Geweldig!!!! Petje af voor je. Nu de punten en dan...... een geweldige quilt.
BeantwoordenVerwijderenDat is zeker een dikke proficiat waard. Ik maak een diepe buiging voor je.
BeantwoordenVerwijderenWat een mooie blokken en gefeliciteerd met deze mijlpaal. Veel plezier met het maken van de punten.
BeantwoordenVerwijderenChapeau zou ik zeggen zwaar onder de indruk van zoveel geduld 2 jaar. Mooi hoor. Nu nog de puntjes op de i!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes carina
Toevallig kwam ik langs je blog en las dat alle blokjes van je Dear Jane quilt klaar zijn. Dat is echt wel een felicitatie waard. Tof hoor.
BeantwoordenVerwijderenLeuk blog heb je en ik zal zeker je quilt blijven volgen.
Vrolijke groetjes Renée
Wow, wat een prestatie! de puntjes worden vast ook heel gaaf, succes ermee
BeantwoordenVerwijderen