vrijdag 27 januari 2012

huisjes januari / January houses



Gelukt, iets eerder dan verwacht, maar de maand januari is af. 31 huisjes zijn er gemaakt, de sashing is er aan de rechterzijde en bovenkant al aangezet.
Ik  maak de huisjes dmv foundation piecing.Als je goed kijkt zie je af en toe iemand voor het raam staan.



Month January has been finished, made 31 little houses, measurements  square 7 centimeters.  
When you look closely, you can see at some houses someone  in the window.
















 



Op naar februari.  Up to February.




fijne dag vandaag /have a nice day.


TILLY

9 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze mooi en strak en kleurrijk. Ik heb er weekhuisjes van gemaakt en heb nu 4 huisjes van 15x15.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie januari huisjes heb je gemaakt. De mijne zal ik vanavond plaatsen, voor januari ben ik ook klaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwh!!! snelle Jelle, zeggen ze dan. Maar ze zien er prachtig uit, goed van je hoor. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie huisjes zie ik hier en wat heb je er al veel. Geweldig gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, nu al alles van januari klaar, inclusief sashings, geweldig en ook zo leuk!
    Morgen geen vrije zaterdag voor mij, moet nog hard aan het werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk en kleurrijk zijn ze geworden, en jij bent helemaal 'bij' door januari af te hebben, kan ik nog niet zeggen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat heb je er al veel af!! Het ziet er erg mooi uit, mooi die sashings ook met die rode blokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er erg leuk uit wat is dit een mooi dorpje geworden.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. tijerasycucharafebruari 18, 2012

    Your works are beautiful, I like them
    have a good weekend
    Josefina
    tijerasycuchara.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen