zondag 1 januari 2012


Voor iedereen de beste wensen voor 2012, wens iedereen weer een creatief jaar toe en dat er vele huisjes gemaakt gaan worden.




For everyone best wishes for 2012 with lots of creativity, and perhaps many houses to be built.


Zoals gewoonlijk heb ik altijd ideeen in mijn hoofd om allerlei projecten te gaan maken, en wie weet komt er ook nog wat van terecht, maar dat weet ik in december. Laatst zat er een enveloppe in de brievenbus met een patroon wat ik wel heel graag wil gaan maken, moet denk ik eerst nog wat moed gaan verzamelen,omdat het niet zo'n gemakkelijk patroon is, het is van de Laundry basket quilt van Edyta Sitar, (ben best wel een fan van haar) het patroon heet Common Bride.
As usual I have always so much projects which I want to make, received from the postman a big enveloppe, with the newest pattern from Edyta Sitar of the Laundry basket quilt. It's a pattern for an experienced quilter,  but do'nt feel me so experienced, but it will be quite challenging to start with.

Also a book about triangles, so have to read something these days.



En er zat ook nog een boek bij, met allerlei projekten met driehoekjes, erg leuk om scraps hiervoor te gebruiken.


Fijne nieuwjaarsdag toegewenst aan allen!


Tilly

5 opmerkingen:

  1. Ik wens je een prachtig jaar toe. Wat een moed heb je om aan de common bride te beginnen, petje af, het lijkt me een levenswerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw wat een prachtig patroon, geweldig gewoon. Ook voor jouw en je dierbaren een gelukkig 2012.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook de allerbeste wensen voor
    2012; dat het jaar maar gezond, geluk-
    kig en creatief voor je mag zijn!
    En wat een prachtig patroon heb je!!!
    Geweldig, ik kende deze ontwerpen
    niet, maar ga zeker eens op zoek,
    want wat is dat mooi!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Happy New Year! I love the new quilt pattern. I am sure you will be able to make it. It is tempting to me as I have some very small sixteen patches that need a project and the border on that pattern looks like a fit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. piep

    die ziet er prachtig uit, mooi , een uitdaging

    veel succes en een gelukkig nieuwjaar

    knuf quiltingmieke

    clipatch.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen