Ook ik ben "gevallen"voor Hannah. Zag het borduurwerk o.a. bij Betty
langskomen, was gefascineerd door de sampler van een meisje uit Engeland van rond 1800. Het patroon en vele andere uitdagingen kan je zien bij Needleprint.
Het is een ideaal werkje voor op de bank in de avonduren, dus ben er voorlopig nog wel mee bezig, maar zal af en toe mijn vorderingen laten zien.
Maak mijn uitvoering in diverse kleuren blauw.
I do love embroidery, and found this pattern irresistable. It is a sampler of an English girl around 1800 and called Hannah.
You can see the pattern at the Needleprint and lots of other beautifull embroidery patterns. Will make mine in blue tones.
It is something to do in the evening, so it will take some time to finish, but will show so now en then my progress.
Have a nice day/ fijne dag vandaag
Tilly
langskomen, was gefascineerd door de sampler van een meisje uit Engeland van rond 1800. Het patroon en vele andere uitdagingen kan je zien bij Needleprint.
Het is een ideaal werkje voor op de bank in de avonduren, dus ben er voorlopig nog wel mee bezig, maar zal af en toe mijn vorderingen laten zien.
Maak mijn uitvoering in diverse kleuren blauw.
I do love embroidery, and found this pattern irresistable. It is a sampler of an English girl around 1800 and called Hannah.
You can see the pattern at the Needleprint and lots of other beautifull embroidery patterns. Will make mine in blue tones.
It is something to do in the evening, so it will take some time to finish, but will show so now en then my progress.
Have a nice day/ fijne dag vandaag
Tilly
Prachtig borduurwerk Tilly, mooi die blauwe kleurtjes ! ! !
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Hennie.
Hoi Tilly, Leuk, ik zag jouw werk al bij Needleprint. Ik heb gisteren een besluit genomen over de kleuren, een stukje kaaslinnen genomen en heb één vierkante centimeter geborduurd... :-) Ik laat hem binnenkort wel eens zien
BeantwoordenVerwijderenWat een plaatje, maar ik hou het veiligheidshalve voorlopig toch even bij mijn DJ!
BeantwoordenVerwijderenHet ziet er prachtig uit, maar ik begin er maar niet aan.
BeantwoordenVerwijderenHij is idd erg mooi, wat heb je al veel gedaan en erg mooi om te zien dat je het in verloop blauw gaat doen.
BeantwoordenVerwijderen