Deze blokjes zijn ook weer af, de rij H is helemaal afgekomen en zie hierondr het resultaat.Ze zijn niet allemaal perfekt, maar ik zie het als een leerproces, verwacht als alle blokken af zijn dat ik weer een hoop geleerd heb.
Als je ze wat duidelijk wil zien, klik dan even op het album aan de linkerkant.
These blocks has been finished, row H. I have to admit that they are not all perfect, but it is a learning process. Hope at the end of all the Dear Jane blocks I will have learned so much.
Every block is an tempation.
Nog bedankt voor alle leuke reakties op mijn borduurwerk.
Nog een niet al te koude avond toegewenst!
Have a nice day!
Groetjes van Tilly

O wat zijn ze mooi en wat heb je er veel gedaan. Ik zal deze maand ook eens een inhaalspurt gaan maken.
BeantwoordenVerwijderenNou, ik vind ze toch heel goed gelukt,
BeantwoordenVerwijderenhoor! Het zijn prachtige blokjes, en
wat ben je produktief geweest!
Groetjes van Ageeth
Ik zie de Dear Jane als één groot leerproces. Wat zien je blokjes er perfect uit, kan niet zien dat je hier nog iets voor moest leren:))
BeantwoordenVerwijderenQuiltgroetjes
Mooie blokjes hoor Tilly. Via via kwam ik op je blog. Dear Jane is prachtig en soms lastig, maar dat maakt het juist zo leuk! Fijne avond nog, groetjes Nardy
BeantwoordenVerwijderenMooie blokjes heb je gemaakt en zo veel ! ! !
BeantwoordenVerwijderenFijne zondag verder Hennie.
Mooie blokjes hoor, en ik heb even op je Picassa album gekeken, en hoeveel blokjes moet je nu nog? Ze zien er allemaal prachtig uit.
BeantwoordenVerwijderenTilly, je blokjes zien er prachtig uit!! Groetjes Elisabeth
BeantwoordenVerwijderen