dinsdag 28 juni 2011

LIB update

Heb vandaag de lay-out van mijn blog een beetje aangepast, hoop dat ht nog te lezen is, anders hoor ik het wel. Nog 2 LIB blokjes zijn gisteren afgekomen, het was 38 graden C.dus was ideaal om binnen te vertoeven. Oude franse huizen blijven binnen heerlijk koel en je kan ook perfekt 's-nachts slapen.



Made some alterations on my blog-layout. Hope everyone can read it properly, otherwise pls let me know. Due to the summer-heat 38degr.C made 2 LIB blocks in the hous where it was perfectly cool.


Like the little cow, looks fun.






Was lately in the supermarket and I found this book  complete with a magazine, so I have got something to read, and to admire the beautiful projects.




In de locale Intermarche lag dit borduurboek,compleet met tijdschrift, er staan prachtige werkstukken in, voldoende om inspiratie op te doen.
En nu maar hopen dat het mee gaat vallen met het onweer vandaag!


Veel plezier vandaag/ Have fun today!


Tilly

4 opmerkingen:

  1. Leuk verandering van je blog, dat wil mij niet lukken de bovenste foto van verschillende foto's.
    Leuk blad heb je gekocht.
    Hier is het ook super warm en ik hoop ook dat het onweer meevalt.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je LIB. Ik ben er ook mee bezig. Maar mag ik vragen waarom je bij deze laatste twee er nog een lijn omheen hebt geborduurd? Ga je dat bij de andere ook nog doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je reaktie Marja, hoe blond kan je zijn, en dat ben ik niet,maar goed dat je het zegt,ben te ijverig geweest, vond het eigenlijk ook niet zo mooi staan,het is al denk ik een jaar geleden dat ik de laatste geborduurd heb, heb onbewust de cirkel van het patroon meegenomen.als het te warm weer is kan ik niet meer kritisch kijken. Ga het er direkt uithalen.erg bedankt voor het meekijken. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stitcherie heb je gemaakt nog twee te gaan het einde is in zicht.
    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen