maandag 20 juni 2011

Sue Spargo

Goedemorgen,

Voor mijn ontwerpprogramma  EQ7 heb ik nieuwe software ontvangen, het zijin 16 projekten van Sue Spargo, die je zelf in het programma kan wijzigen, vergroten/verkleinen/combineren etc. Vind het kleurgebruik van Sue heel speciaal en erg mooi. Dus wie weet komt er nog eens een project a la Sue uit mijn handen.
Received for my EQ7  new software, designs made by Sue Spargo. Like the use of colors made by Sue.

  Vorig jaar heb ik een druif geplant,niet met de verwachting dat het wat zou worden, maar kijk er komen al kleine trosjes aan. .

Planted last year a grapevine, never expected that it  would grow, but look, little grapes are beneath the leaves.
En vanuit Frankrijk een bloemengroet aan iedereen! Fijne dag vandaag.

And from France a greeting with flowers for everyone. Have a nice day!

Tilly

2 opmerkingen:

  1. Dat lijkt me een leuk project, het zijn inderdaad mooie kleuren. Knap je met EQ7 kunt werken.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook helemaal gek van de patronen van Sue spargo. Ik werk niet met EQ7 kan je de patronen ook op een andere manier krijgen. Bestaat er ook software (cd) om ze op je eigen pc te zetten.? Heb gezocht kon het niet vinden.Sorry dat ik zomaar bij je binnen val. m.vr.gr. Ria

    BeantwoordenVerwijderen