woensdag 1 juni 2011

handpiecing

Het 2e projekt van handpiecing is het maken van ronde vormen, dit is ht resultaat geworden, er mot nog een rand aan komen, maar dat is iets voor later,loop een beetje achter op het schema, dus maar snel met project 3 beginnen.

This is the 2nd project of piecing by hand, making curves. Have to make a border,but can wait, have to start with project no.3, because I am a little behind of the class schedule.


Have a nice day/ Fijne dag vandaag!
Tilly 

1 opmerking:

  1. mooi gedaan! heel mooie kleuren gebruikt ,wordt zeker schitterend, zonder twijfel! Groetjes uit Brugge Carine

    BeantwoordenVerwijderen