In de post vond ik nog een enveloppe van
Liezbeth,
dit is een zomer borduurtje waar je 3 maanden een gedeelte van het patroon ontvangt. ontwerp is van Brenda Gervais. Heis een borduur mysterie,maar het eerste gedeelte ziet er al erg leuk uit. Hoef me niet te vervelen.
In the mail found the embroidery Birds of a feather,designed by Brenda Gervais. Each month you receive a part of the pattern with the threads. Total of 3 months, a little embroidery for summer.
Fijne dag vandaag/ Have a nice day!
Tilly
Nou, dat ziet er zéker leuk uit. Kun je je nog inhouden? Gauw even de stofzuiger door het huis en dan lekker aan de slag. Ik vind borduren ook nog steeds heel erg leuk en ontspannend om te doen. Maar op het moment ben ik aan het quilten, ook een vorm van borduren, toch?! Fijne dag! Groetjes, Margreet
BeantwoordenVerwijderenJe hebt weer iets moois uitgezocht. Ik ga zo ook een kijkje bij Lieseth nemen, misschien kom ik nog wat leuks tegen. Och, alsof ik nog niet genoeg in huis heb.
BeantwoordenVerwijderenHij is leuk! Ik ben al begonnen...
BeantwoordenVerwijderen