dinsdag 17 mei 2011

Stitchery

Goedemorgen,
Ik probeer dit jaar een aantal projecten af te maken, ben denk ik met teveel tegelijk bezig, maar volgens mij ben ik niet de enige die zo bezig is.Dit is een stitchery naar een ontwerp van Leanne Beasly, de bedoeling is dat er een rand van stof omheen komt en dan kan het ingelijst worden. Ben bijna klaar met de stitchery.

Good morning,
I will try this year to finish some of my projects, too busy with all kinds of textile project, but when reading all the blogs, I am not the only one. Nearly finished the stitchery, after this there will be a border of red fabric, and then I will frame this, to hang it on the wall.


Also busy with my tablerunner project, busy with quilting by hand,first block nearly ready, still 2 to go.

Ben ook bezig om de tafelloper met de hand door te quilten, het eerste blok is bijna klaar, dan volgen er nog 2.


Wens iedereen een fijne dag toe.


Have a nice day!


Tilly

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stitchery, dat vind ik altijd leuk om te doen. Je bent al behoorlijk opgeschoten, bedoel je met inlijsten een echt lijstje, dat is nieuw voor mij dat heb ik nog niet eerder gezien.
    Ben benieuwd!

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een hele leuke stichery, ben net als Miny best nieuwsgierig hoe je het wilt inlijsten, we wachten gewoon af. Je tafelloper wordt ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen