maandag 9 mei 2011

Monkey Wrench


De foto is een beetje klein uitgevallen, maar toch nog zichtbaar. Op mijn reis om meer vaardigheden in ht quilten te krijgen, heb ik me opgegeven voor een cursus hand piecing oftewel  patchen met de hand. Omdat ik niet helemaal tevreden ben met mijn DJ blokjes ben ik bezig om wat meer daarover te weten te komen.
Het gaat heel relaxed, en dit is een tafelloper. Grote rechte stukken, dus veel kleine steekjes, maar het gaat steeds beter. De rand zit er ook al aan, dus binnenkort is dit werkstuk ook af. Volgende opdracht is een klein quiltje met ronde vormen.

This picture is  small, but you can see, the blocks called monkey wrench, I am busy in the quest to be  an quilter with much skills busy to learn  hand piecing. In total 3 lessons, so I am busy with the 2nd. This will be a table runner, the border is already finished, so have to quilt now. There goes a lot of tiny stiches into it. Next assignment is to make a little quilt with curves.


Have a nice day/ fijne dag vandaag!
Tilly 



2 opmerkingen:

  1. Het is eigenlijk onmisbaar een goede basiscursus, zul je veel gemak van hebben.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er prima uit, zelf heb ik ook wel dat ik met de naaimachine het netter vind dan met de hand. Succes met je ronde vormen.

    BeantwoordenVerwijderen