Goedemorgen,
heb op dit moment maar een nieuwe stitchery te showen. de 2 eerdere heb ik veranderd, dank zij een oplettende kijkster, en zien er nu een stuk beter uit.
Volgens mij wordt het een perfekte dag om er nog een af te maken in de tuin.
fijn weekend toegewenst!
Good morning,
At this moment just one to show, but it looks to be fine weather, so will make some more in the garden today.
Have a nice weekend!
Tilly
heb op dit moment maar een nieuwe stitchery te showen. de 2 eerdere heb ik veranderd, dank zij een oplettende kijkster, en zien er nu een stuk beter uit.
Volgens mij wordt het een perfekte dag om er nog een af te maken in de tuin.
fijn weekend toegewenst!
Good morning,
At this moment just one to show, but it looks to be fine weather, so will make some more in the garden today.
Have a nice weekend!
Tilly
dat ziet er geweldig uit. Welk garen is dat? DMC, welk nummer?
BeantwoordenVerwijderenIk moet de mijne toch maar weer eens opzoeken. Het is te lang geleden dat ik er aan werkte. Op deze manier wordt het geen meer-jarenplan, maar een VEEL-jarenplan.
Hoi Birgitte, dit is garen van DMC, volgens mij heet het variegated, omdat de kleur verloopt van licht naar donker en ht nummer is 69. Het werkt altijd aanstekelijk om iets waar je aan bezig bent weer bij een ander te zien. Hoop dat je het weer op gaat pakken.groeten
BeantwoordenVerwijderenWat een mooie kleur gebruik je. Ben er helemaal weg van.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Mascha