zaterdag 9 juli 2011

Het was even wachten, maar plus minus 40 km voor de finish stonden we te wachten op de deelnemers van de tour de france. Het is een heel spektakel,er komen ontelbare auto's voorbij, onbekend wat hun doel in de rit is, maar ik ben ook geen kenner.

 Just 40 kilometers  before the finish we were waiting for the cyclists of the Tour de France.




Je staat vlak langs de route, en alles gaat heel snel voorbij.


And very quickly they are going further to the finish at Chateauroux.





Het was prachtig om dit  mee te maken, was happy to see this.



Have a nice weekend/ fijn weekend toegewenst!
Tilly

1 opmerking: