dinsdag 19 april 2011

Hanen aanelkaar

De hanen  zijn met elkaar verbonden,alle sashings en borders zitten er ook aan, dus het volgende wordt het sandwichen van de quilt en quilten. Vind zelf de kleuren erg mooi en alles past goed bijelkaar.

The roosters are finished,all sashings and borders are sewn together, so next job to do is quilting.


Fijne dag vandaag, Have a nice day!

Tilly

6 opmerkingen:

  1. Super mooi. En die kleurencombinatie is helemaal geweldig.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, hij is leuk geworden!!! En net op tijd klaar voor Pasen. De kippen/hanentijd van het jaar. Zie ik het goed dat je de stoffen uit de serie Maison Garance van Frenche General voor Moda er in zitten?
    Ik vind die serie geweldig. Mijn lokken van Fin de Siecle maak ik er ook van. Super.
    Zijn de hanen geappliceerd met festonsteek, of heel precies genaaid? Ik kan het niet zo goed zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, die kun je na de Pasen ook nog mooi laten hangen.
    Weet je al hoe hem gaat doorquilten?

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is in een woord gezegd Prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Birgitte, de stoffen zijn inderrdaad Maison de Garance van Moda.
    Er is geappliqueerd volgens de needle turn methode, dus je vouwt de naadtoeslag om je naald naar binnen en met een heeel klein steekje op de rand van de stofvouw van de haan en een draadje van de ondergrond zet je de haan vast. In principe zie je er niets van.
    Hoi Miny, ga de top waarschijnlijk met de machine doorquilten met een meandermotief,heb pas een cursus machinequilten gevolgd, dus wil het gaan uitproberen.Bedankt voor alle complimenten. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen