zondag 24 april 2011

Fijne paasdagen/ Happy Easter /Joyeuxes Paques

Wat is toepasselijker dan een geborduurd paasei. Het ei is wel wat groter uitgevallen dan de bedoeling was, heb namelijk Aida linnen gebruikt wat iets grover is. Geborduurd met weeks dye zijde.
Patroon is afkomstig van Brenda. 
Made an Easter egg, a bit bigger than expected, but used Aida linnen, full with bunies and chickens.

Pattern is from Brenda Gervais.


Nog een paar heerlijkheden uit het franse land,waaronder een zwaantje (signe/swan)
Just a little delicious cakes from France.

En natuurlijk helemaal bij de tijd de tarte aux fraises


aardbeien taart  strawberry cake.






Veel plezier ! Have fun!   Tilly

2 opmerkingen:

  1. Mooi paasei, en wat heerlijk gebak. Vrolijk Paasfeest gewenst ...... Carine- Patchworkstar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geloof dat ik maar even op de koffie kom (lol) wat een lekkere gebakjes. Je gaat gewoon voor een struisvogel ei. :):) maar het is mooi geborduurd. Fijne Paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen