woensdag 27 april 2011

De blauwe regen staat in volle bloei, 2 jaar geleden geplant en zo te zien helemaal naar zijn zin.


The wisteria is blooming, just planted 2 years ago, but looks great.



Binnenkort ga ik beginnen met een nieuwe  BOM, genaamd Sweet Sixteen, ontwerp van the Laundry Basket. Maak deze alleen met wollen stoffen, en ga eea met de hand appliqueren met valdani garen, binnenkort zal ik er wat meer over vertelen.


Will soon start with a new BOm called Sweet Sixteen
designed by the Laundry Basket. Will use wool and appliqued by hand with Valdani yarns.
Soon more.



Fijne dag vandaag/ Have a nice day!


Tilly

5 opmerkingen:

  1. Hij ziet er prachtig uit... en dan met wolletjes en mooi garen dat gaat zeker mooi worden, ben benieuwd naar de eerste resultaten!! Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij zal weerom een mooie met liefde gemaakt quilt worden, ben er zeker van! Ben toch benieuwd hoor ! volg je met argus ogen ... Veel plezier ermee en ik wens je dan ook een zonnige dag toe. Groetjes uit Brugge Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your flowers and the pattern are beautiful. It will be fun to follow your progress on the BOM.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig patroon. Ik ga het zeker volgen. Wel heel veel applicatie, en ook nog heel veel ronde vormen. Lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo te zien een prachtig patroon , maar voor mij even geen bom meer. Moet eerst de Sweet Memorie blocks afmaken, wat iets vertraagd is door de blessure van Marjolein, die de bom organiseerde.
    Je blauwe regen heeft het inderdaad naar z'n zin, ziet er prachtig uit jammer dat we niet kunnen ruiken via internet :):)
    Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen