Vandaag weer een update van 2 blokjes van de bom Life if Beautiful van Helen Stubings (Hugs and Kisses), ben er wel niet zo fanatiek mee bezig,maar het begint al aardig op te schieten.
Het is een mix van applique en stitchery,borduurseltjes zijn gemaakt met variegated zijde van DMC. De blokjes moeten nog wel een strijkijzer zien,maar dat komt later.
Have a nice day!
Leuke kleuren gebruik je voor je Life is beautiful. Voor is een project wat ik ook ooit...nog eens wil maken.
BeantwoordenVerwijderenFijne dag Tiny