maandag 30 augustus 2010

Eerste quilt

Eerste quilt 2001/2002
Ben vanaf  2001 bezig met quilten, had er door drukke werkzaamheden nooit tijd voor en wilde dit al erg graag eens uitproberen, heb toen een Magic Patch gekocht, en ja, daarin stond deze quilt die ik erg mooi vond, en is me nog steeds erg dierbaar. Ben ook nooit op cursus geweest en met vallen en opstaan wordt je steeds wijzer. Hij is doorgequilt met denk ik steken van 0,5cm groot, maar je moet eens beginnen. In de afgelopen jaren heb ik steeds wat meer vaardigheden gekregen en ik leer nog iedere dag. Heb ook niet een vast kleurenschema wat ik in mijn quilts gebruik, hou van variatie, maar de laatste tijd ben ik steeds meer gecharmeerd geraakt van reproductiestoffen, of stoffen die dezelfde uitstraling geven.

Fijne dag vandaag
 Tilly

1 opmerking:

  1. Nou ik vind hem prachtig, en net wat jij schrijft al doende leert men.

    BeantwoordenVerwijderen