Het geborduurde hart is ook afgekomen, eerst nog even getwijfeld hoe ik het zou verwerken, maar toch maar besloten om het op te hangen. Eerst heb ik het borduursel geappliceerd op een rode ondergrond ,daarna met iets extra ruimte dubbel gestikt en omgedraaid, gevuld,lintje eraan, knoopje erop en hier is het resultaat, afmeting is ongeveer 10cm.
| Hier nog alleen op het borduurgaas. |
Zo kan ik weer een nieuw borduurtje gaan beginnen.
fijne dag toegewenst, Tilly
Hij is leuk geworden, Tilly!
BeantwoordenVerwijderenLeuk hoor, je kunt hem ook aan een kleiner lintje hangen, en dan aan de naaimachine, en gebruiken als speldekussen.
BeantwoordenVerwijderenFijne avond nog. Tiny