Goedemorgen,Good morning
Het is weer even geleden dat ik een berichtje plaatste, maar het komt er gewoon niet van.
Heb ook niet zoveel te showen, alleen mijn sterren, een gemakkelijk werkje, wat ik doe als ik naar de Tour de France kijk. Dus binnenkort heb ik weer wat meer tijd (lol)
It has been a while that a posted something, but there are always other things to do,so no much quilting at this time.
Het voordeel van dit werkje is, dat je de tussenvulling en de achterkant direct mee vastzet.
Er zitten al 24 sterren aanelkaar, het begin is er.
Have made and attached together 24 stars, complete with batting and background. The pattern looks like a Cathedral Window block. It is fun to do.
Gisteren nog even naar de dierenarts geweest, voor de jaarlijkse vaccinaties. De bedoeling was dat ik 2 poezen mee zou nemen, maar Nora was wandelen en had geen zin om mee te gaan,stond niet in haar agenda.
Dus binnenkort nog maar een keertje naar de dierenarts.
Yesterday visited the vet. for the yearly vaccinations, the meaning was to arrive with two cats, but Nora was walking
and would not like to visit the vet.
So made a new appointment for her alone.
And saw this pattern of Edyta Sitar, and I love it so much, so ordered the pattern and the fabric
otherwise have noting to do in winter (lol).
Ook de stoffen waren aanwezig, dus ik heb voor de winter weer een nieuw aplicatiewerkje.
Wens iedereen een fijne zondag toe.
Wish everyone a happy sunday!
Groetjes van Tilly
Het is weer even geleden dat ik een berichtje plaatste, maar het komt er gewoon niet van.
Heb ook niet zoveel te showen, alleen mijn sterren, een gemakkelijk werkje, wat ik doe als ik naar de Tour de France kijk. Dus binnenkort heb ik weer wat meer tijd (lol)
It has been a while that a posted something, but there are always other things to do,so no much quilting at this time.
Het voordeel van dit werkje is, dat je de tussenvulling en de achterkant direct mee vastzet.
Er zitten al 24 sterren aanelkaar, het begin is er.
Have made and attached together 24 stars, complete with batting and background. The pattern looks like a Cathedral Window block. It is fun to do.
Gisteren nog even naar de dierenarts geweest, voor de jaarlijkse vaccinaties. De bedoeling was dat ik 2 poezen mee zou nemen, maar Nora was wandelen en had geen zin om mee te gaan,stond niet in haar agenda.
Dus binnenkort nog maar een keertje naar de dierenarts.
Yesterday visited the vet. for the yearly vaccinations, the meaning was to arrive with two cats, but Nora was walking
and would not like to visit the vet.
So made a new appointment for her alone.
And saw this pattern of Edyta Sitar, and I love it so much, so ordered the pattern and the fabric
otherwise have noting to do in winter (lol).
Zag bij Monique (klik) dit prachtige patroon van Edyta Sitar, en was gelijk verkocht.
Ook de stoffen waren aanwezig, dus ik heb voor de winter weer een nieuw aplicatiewerkje.
Wens iedereen een fijne zondag toe.
Wish everyone a happy sunday!
Groetjes van Tilly
Het zijn prachtige sterren en het lijkt mij wel handig alles in een keer af werken maar vraag mij af hoe je dat doet. Mooi om te lezen dat je al denkt aan winter werkstukken. het lijkt mij wel een hele mooie quilt met al die huizen.
BeantwoordenVerwijderenFijne zondag.
Groeten
Marga
Tijd.... dat hebben we altijd te kort hè? Maar jij bent al onder de pannen voor de winter :-)
BeantwoordenVerwijderenAltijd leuk huisjes. Lekker knus en mooi met jouw blauwe lapjes.
De sterren lijken me best moeilijk. Iets mooi rond krijgen en onderhand t.v. kijken, maar het lukt je prima.
Misschien poesje een mobiel geven, kan je haar bellen voor de dierenarts, maar of ze dan komt????
Dank je voor je vakantie wensen op mijn blog.
Liefs,
Floor
Wel handig dat de sterren al met vulling aan elkaar komen. Leuk dat je weer een winter werkje bij de hand hebt, benieuwd hoe jou versie wordt.
BeantwoordenVerwijderenDie poezen zijn vaak beetje eigenwijs, maar dat mag ook wel.
Fijne week!
Wat zijn de sterren mooi. En wat een mooi patroon en stoffen. Deze serie is prachtig. Ik denk dat de kat geen zin had in het prikje. Ze zijn beide erg mooi.
BeantwoordenVerwijderenOok al zeg je niet veel te showen te hebben, het is wel heel erg mooi,,hoor! Je sterren zijn echt super en je gaat hard. En het nieuwe winter-applicatieproject is helemaal geweldig! Dat is een heerlijk vooruitzicht!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Ageeth.
Mooi zijn je sterren al. En wat een heerlijk winter project heb je al. Poezen zijn zo eigenwijs. Ik heb 1 week de poezen van mijn kleindochter verzorgd. Ga ik vanmorgen in de regen op de fiets naar ze toe. Geen poes. Hoor ik de buurvrouw. En ja hoor, zitten ze daar gezellig op de tuintafel en echt niet naar mij komen om te eten!!!!! Nog een fijne dag. Groetjes Wilma
BeantwoordenVerwijderenDank je wel voor je reactie op mijn parapluutjes quilt. Wat een leuke sterrenquilt ben je aan het maken. En ik zag ook bij Monique de blauwe lapjes van Edyta Sitar. Bij haar laat ik de laatste tijd mijn quilts doorquilten. Zo'n fijne zaak.Edyta is 1 van mijn favoriete ontwerpsters en ik ben blij dat Monique nu ook alles van haar verkoopt De parapluutjes zijn ook haar ontwerp.
BeantwoordenVerwijderenGroeten van Riet
Mooi ! En zo'n leuke foto van de poezenbeesten.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Patricia
Prachtige sterren heb je gemaakt !
BeantwoordenVerwijderenJe nieuwe huizen project ziet er ook veelbelovend uit, veel maak plezier.
Groeten Hennie.
Je sterren zijn prachtig en van het nieuwe patroon van Edyta Sitar met de stofjes wordt je toch helemaal hebberig (lol) Prachtige foto van je poezenbeesten, en Nora heeft gelijk als het mooi weer is moet je gewoon lekker buiten blijven hahaha, wel dubbel werk. Groetjes Tiny
BeantwoordenVerwijderen