We zijn druk geweest om het gastenverblijf weer binnen en buiten tip top eruit te laten zien.
En de eerste gasten zijn al weer gearriveerd.
Als ik de gite binnenloop, word ik altijd blij van deze quilt, zo simpel patroon en een geweldig kleureffect.
We were busy to make our guesthouse ready for the first visitors of the season, and the first one has been arrived. The quilt on the bed makes me always happy, the bright colors and the pattern, while it is so ease to make it, with lots of scraps.
In Frankrijk beging op 1 juli de uitverkoop, ook de quiltwinkels en bij AufilldEmma heb ik een paar stofjes besteld.
Op de onderste staan leuke uiltjes. Heb er nog niet direct een bestemming voor, maar dat komt vanzelf.
On July 1st it is in France sales time, and so found some fabrics , for stash building.
En ben gestart met het laatste vogeltje van de quilt, eindelijk weer eens appliqueren,heerlijk om te doen.
And started with the last bird,finally time to applique, love it.
En nu weer verder met de huiselijke werkzaamheden, de wasmachine is alweer gestart.
Fijne dag vandaag!
Groetjes van Tilly
Wat een prachtige quilt en ook erg leuke stoffen heb je gekocht. groetjes, Conny
BeantwoordenVerwijderenDat is zeker een geweldig mooie, kleurrijke en vrolijke quilt in je gite! Telkens weer genieten om te zien, lijkt mij.
BeantwoordenVerwijderenMooie nieuwe lapjes heb je gescoord, en die uiltjes zijn echt liief. Veel plezier met appliceren!!! Ik ben er zelf ook
erg dol op 😊.
Groetjes van Ageeth.
Wat een schattige uiltjes, ben gek op stoffen waar uiltjes op staan.
BeantwoordenVerwijderenEn de quilt in de gite is prachtig, heel vrolijk.
Fijne week
Ik zie hele leuke stofjes ,daar gaat vast wat moois van worden.
BeantwoordenVerwijderenJe quilt is heel mooi, en zo groot !
Groetjes Patricia
PS, ik ben voorlopig met mijn blog gestopt en verder gegaan op facebook onder de naam freubelmuis. Misschien zie ik je daar weer ?
O wat leuk allemaal. Echt genieten. Groetjes Wilma
BeantwoordenVerwijderenDe was is vast inmiddels al droog :-)
BeantwoordenVerwijderenPrachtige quilt ligt er op het logeerbed. Gek hè, de eenvoudigste quilts vind ik vaak het mooist. Soms vraag ik me af waarom ik toch zo ingewikkeld doe, maar de afwisseling is natuurlijk wel leuk.
Stofjes in de uitverkoop... best gevaarlijk, want de verleiding wordt nog groter.
Oh wat is je quilt toch mooi!
BeantwoordenVerwijderenDaar word je vrolijk van als gast....
Wat een mooie quilt kan me voorstellen dat je er blij van wordt als je hem ziet. De stoffen zijn ook al zo mooi en vrolijk.
BeantwoordenVerwijderenYour guest house looks so welcoming. I love the fun fabrics you've ordered. It's always good to make most of the sales.
BeantwoordenVerwijderen