woensdag 1 maart 2017

birdies

Het is nog niet echt lente, maar dit vogeltje is er alweer helemaal klaar voor.




It is not yet spring time, but the bird are on my blog yet. No 8 of 12 is ready.It is realy a lovely pattern to work on.


Dit is alweer het 8ste vogeltje, het gaat ongemerkt snel, nog 4 te maken en dan kan ik alles inelkaar gaan zetten.


En hier staan ze allemaal op een rijtje, grappig hé?



Al the bird on a row, very cute.


Heb de Shoreham Stars even terzijde geschoven, die komen later nog eens aan bod.


Wens iedereen een fijne dag toe!
Have a nice day!


Groetjes van Tilly

12 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat quiltje in wording er heerlijk voorjaarsachtig uit!
    Hoor de vogeltjes bijna zingen.
    Nog vier en dan is het klaar. Nou ja nog wel quilten, maar met die lieve beestjes is dat een groot plezier natuurlijk.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi voorjaarsplaatje !
    Leuk al die vogeltjes.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Jejjjj nie moge oderwac oczu !! Piękności <3 gratuluje zdolności i wykonania <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig en wat een leuke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your birds and your playful fabrics!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, al die vogeltjes op een rijtje!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk en mooi, al die lieve vogeltjes zo bij elkaar, in die mooie voorjaarskleurtjes! Lijkt me erg leuk om mee bezig te zijn.
    Veel plezier met de rest van de vogels!
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om je vogeltjes allemaal bijelkaar bovenaan je blog te zetten.
    Ze worden erg leuk.
    Fijn weekend.
    Groetjes Marja
    🐥🐥🐥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een pláátjes al die vogeltjes, heb jij daar patronen van?
    Ik ben een quilt voor kleindochter aan het maken met ook heel veel vogeltjes, maar ik doe ze zo maar een beetje, van een plaatje of uit min hoofd, misschien inspireert een van jouw vogeltjes mij wel.
    Super leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love your version of Irene's bird quilt. Did you choose your own fabrics?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi, al die vogeltjes in die vrolijke kleuren!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen